Trabajos de Help Desk en Distrito Federal
Ciudad de México, Mexico
Giro: Servicios de Outsourcing, Head Hunter y Consultoría en R.H. (Servicios) Knowledge on Windows, Mac O/s (Basics), Android, iOS Understanding of ITIL (IT Infrastructure Library) Tipo de contratación...
en: jobleads.mx - hace 21 días
Santander - Mexico City, Mexico City, mx
Gerente Help Desk RedCountry: MexicoSomos BANCO SANTANDER MEXICO S.A, institución financiera líder que, a través de más de años de reinvención, ha llegado a ser una organización sin fronteras con presencia...
en: mx.talent.com - Ayer
Keywords Studios - Anáhuac I Sección, CDMX
Keywords serves as a pivotal technical service provider to the international Video Game Industry, with offices strategically located in Dublin, Tokyo, Seattle, Montreal, Singapore, and Rome. Operating...
en: workable.com (+1 fuente) - Hace más de 30 días
Irium - Mexico - Mexico City, Federal District, mx
Actualmente estamos solicitando: HELP DESK Contratación inmediata / Turnos rolados 24 / 7 Escolaridad Trunco o Pasante de Ingeniería Telecomunicaciones o áreas Afín (Sistemas y/o Administración TIC ´s)...
en: mx.talent.com - hace 3 días
Manpower - Mexico City, Mexico City, mx
Non-studentsUnderstanding of ITIL (IT Infrastructure Library)Experience with ServiceNow or similar Incident Management ToolKnowledge on handling Service Requests and IncidentsBachelor's in computer science...
en: mx.talent.com - hace 4 días
Michael Page - Ciudad de México, Mexico
Responsible ensure security protocols with users and facilities, following the BIS compliance rules. Responsible ensure security protocols with users and facilities, following the BIS compliance rules...
en: jobleads.mx (+1 fuente) - hace 4 días
Irium - Mexico - Mexico City, Mexico City, mx
En IRIUM nos encontramos en búsqueda de un ingeniero en soporte técnico bilingüe con el siguiente perfil: Requisitos: Escolaridad: Técnico en sistemas o afín 1 año o más de experiencia en puestos similares...
en: mx.talent.com - hace 4 días
Connectingology - Mexico City, Federal District, mx
Provides timely and accurate notification to other IT staff members of tickets being passed to them for resolution. Escalates reports of chronic or unresolved problems to the appropriate team lead or manager...
en: mx.talent.com - hace 5 días
Maersk - Ciudad de México, Mexico
Join us at an exhilarating time to be part of a dynamic and growing team addressing some of the industry's most challenging problems, shaping the future of supply chain & logistics. Maersk’s Technology...
en: jobleads.mx (+1 fuente) - hace 4 días
Ciudad de México, Mexico
Engage in day-to-day discussions for both Spanish and English requests, including managing difficult or emotional customer situations, responding promptly to customer needs, soliciting customer feedback...
en: jobleads.mx - hace 3 días
Activa alertas para: Trabajos de Help Desk en Distrito Federal
Sponsored Ads by Indeed