Trabajos de Call Center en Ciudad de México
Ciudad de México, Ciudad de México, Mexico
Researches and resolves customer issues, expedites back orders, handles requests for returns and other special requests. Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining...
en: jobleads.mx - hace 4 días
TTEC - Ciudad de México, Mexico
Looking for an opportunity to manage client relationships? Do you have a passion to motivate others? You’ll work closely with clients to discuss goals and needs, make sure your team is aligned with new...
en: jobleads.mx (+1 fuente) - hace 5 días
Ilum Asesores - Cuauhtémoc, CDMX, Ciudad de México
-$6,500 sueldo base + bono por resultados, puntualidad y asistencia -Excelente actitud y compromiso de puntualidad y asistencia PRESENCIAL de L a V de 8 am a 1 pm ó de 1 pm a 6 pm 6500
en: unmejorempleo.com - Ayer
Ciudad de México, Mexico
Main functions: Sector: Human Resources, Share center, call center with HR background To give support to questions or issues related to the human resources department to employees in the United States...
en: jobleads.mx - hace 7 días
Ciudad de México, Mexico
Do you have a passion for leading, mentoring and coaching? Looking for an opportunity to learn more about the industry and gain direct management experience? You’ll support and motivate managers to make...
en: jobleads.mx - hace 8 días
GEPP - Gustavo A. Madero, Ciudad de México DF, MX
¡¡POSTULATE POR ESTE MEDIO O ENVÍA MENSAJE VÍA WHATSAPP AL 5579298395 con la Lic. Janeth Ángel (No llamadas) enviar CV o solicitud !! -Experiencia mínima de 6 meses (comprobable) LUGAR DE TRABAJO: Tlalnepantla...
en: pandape.com - Ayer
Ciudad de México, Mexico
GoodLeap is a technology company delivering best-in-class financing and software products for sustainable solutions, from solar panels and batteries to energy-efficient HVAC, heat pumps, roofing, windows...
en: jobleads.mx - hace 8 días
Ciudad de México, Mexico
Concisely and accurately document support request information in client relationship management system (Salesforce), paying particular attention to problem description, resolution, linking cases to the...
en: jobleads.mx - hace 11 días
Konecta México - Miguel Hidalgo, Ciudad de México DF, MX
Actividades: Se reciben llamadas de clientes cuyo proveedor de servicios, desea conocer planes. Así como el ofertar incrementos en los servicios de los clientes ya establecidos. ZONA PARA LABORAR: Av....
en: pandape.com - Ayer
Konecta México - Miguel Hidalgo, Ciudad de México DF, MX
Actividades: Se reciben llamadas de clientes cuyo proveedor de servicios, desea conocer planes. Así como el ofertar incrementos en los servicios de los clientes ya establecidos. Área para comer y cafetería...
en: pandape.com (+1 fuente) - Ayer
Activa alertas para: Trabajos de Call Center en Tlalpan
Sponsored Ads by Indeed