Trabajos de Service Desk en Ciudad de México

Arrivia - Mexico City, Mexico City, mx
The IT Service Desk 1 position supports all first level technical incidents and service requests from multiple communication sources (email, phone, text and walk-ups) for the entire organization. Preferably...
en: mx.talent.com - hace 8 días

Scanda - Mexico City, Mexico City, mx
Importante consultoría de atracción de talento solicita: Técnico en sistemas o afín Técnico en sistemas o afín
en: mx.talent.com - hace 3 días
Capital Empresarial Horizonte - Benito Juárez, Ciudad de México DF, MX
Se trata de un call center (únicamente llamadas entrantes, no se efectúan llamadas salientes de los agentes) Prestaciones superiores (SGMM familiar, SV 1 millón, Vales de despensa, 30 días de aguinaldo... 25000 - 28000
en: pandape.com (+1 fuente) - hace 18 días

Infosys Mexico - Mexico City, Federal District, mx
Proactively identifies red flags in own work output and escalates them to the manager for immediate action.•Structures thoughts, uses simple words and is proficient in the Portuguese and English languages...
en: mx.talent.com - hace 11 días

HSBC - Mexico City, Federal District, mx
Digital Business Automation (DigiBA) is a global function with over 275 staff in 12 countries.We are responsible for defining and implementing the strategy for several critical products across the organisation...
en: mx.talent.com - hace 2 días
Grupo Siayec, SA de CV - Benito Juárez, Ciudad de México DF, MX
Si te motiva el aprendizaje continuo, resolver desafíos tecnológicos y formar parte de un equipo innovador, queremos conocerte. Participar en proyectos de implementación de herramientas ITSM Un perfil...
en: pandape.com - Ayer

AgileEngine - Mexico City, Mexico City, mx
- Service Desk and IT Processes: Operate centralized help desk systems; design and manage custom workflows (onboarding, offboarding, access, incidents); provide cross-platform user support and asset inventory...
en: mx.talent.com (+1 fuente) - Ayer

332 Discovery Networks Mexico S. de R.L. de C.V. - Ciudad de México, Ciudad de México, mx
Global Standardization - Assist in developing and executing a methodology to evaluate, prioritize and monitor the success of the business processes. Ensure team is functioning as a global function using...
en: mx.talent.com - hace 4 días
Capital Empresarial Horizonte - Ciudad de México
• Verificar la existencia de scripts para resolver las solicitudes de servicio y generar propuestas de scripts cuando no existan. • Al menos 4 años de experiencia brindando soporte de TI por teléfono o...
en: empleosti.com.mx - Hace más de 30 días

HSBC - Mexico City, Mexico City, mx
This role reports into the PAM SRE Function. The role holder will act as a Specialist Engineer within the PAM Technology area and have opportunity to work on multiple products and technologies. This is...
en: mx.talent.com - hace 4 días
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