Trabajos de IT Helpdesk

WatchGuard - Mexico City, Federal District, mx
Strong understanding of TCP/IP networking, applying OSI model troubleshooting methodology, Windows and Macintosh operating systems, and VPN technologies and their corresponding protocols. Familiarity with...
en: mx.talent.com - hace 5 días

Stripe - Mexico City, Mexico City, mx
You’ll be responsible for providing technical assistance and support related to computer systems, hardware, and software. Respond to queries, run diagnostic programs, isolate problems, and determine and...
en: mx.talent.com - hace 5 días
Prodensa - Apodaca , Nuevo Leon , MX
Capacidad para priorizar tareas y trabajar eficazmente en un entorno de ritmo rápido y alta presión. Ayudar a los usuarios con problemas relacionados con el software e impartir formación básica cuando...
en: ismartrecruit.com - Hace más de 30 días

Standex Engraving - Santiago de Querétaro, Querétaro, mx
Completes all security functions on a regular and timely basis (virus protection, system back-ups, employee access, firewalls, etc.), per the Standex IT directives Troubleshoots networks and assists Standex...
en: mx.talent.com - hace 9 días
PILGRIMS MEXICO - Querétaro, MX
6. Administrar, atender y solucionar los requerimientos que pertenecen a la Plataforma del Software Baseline definida y autorizada por la Jefatura de Soporte Técnico tales como: Windows 10, Office 365... 22000 - 27000
en: pandape.com - hace 8 días
PILGRIMS MEXICO - Querétaro, MX
6. Administrar, atender y solucionar los requerimientos que pertenecen a la Plataforma del Software Baseline definida y autorizada por la Jefatura de Soporte Técnico tales como: Windows 10, Office 365... 22000 - 27000
en: pandape.com - Hace más de 30 días
Teamficient SAS - Monterrey, Nuevo León (+2 localidades)
Respond to and manage technical support inquiries, ensuring quick turnaround and resolution Based in the Philippines with the ability to work flexible shifts, including evenings and weekends This is a...
en: unmejorempleo.com - Hace más de 30 días

PILGRIMS MEXICO - Querétaro, México
6. Administrar, atender y solucionar los requerimientos que pertenecen a la Plataforma del Software Baseline definida y autorizada por la Jefatura de Soporte Técnico tales como Windows 10, Office 365...
en: Computrabajo.com.mx - hace 8 días
Activa alertas para: Trabajos de IT Helpdesk
Sponsored Ads by Indeed