Trabajos de Help Desk en Distrito Federal
Ciudad de México, Mexico
Giro: Servicios de Outsourcing, Head Hunter y Consultoría en R.H. (Servicios) Knowledge on Windows, Mac O/s (Basics), Android, iOS Understanding of ITIL (IT Infrastructure Library) Tipo de contratación...
en: jobleads.mx - Hace más de 30 días
The Launch Box - Ciudad de México, Ciudad de México, mx
We currently offer the following benefits: Access to private medical insurance through Axa Life insurance policy via Sura Seguros 30-day Christmas bonus and a monthly technology stipend Contribution of...
en: mx.talent.com - hace 9 días
Ciudad de México, Mexico
Helped local businesses succeed with technology and support to battle through the labor shortage while also helping their employees earn more. Collaborate with other teams, such as training, quality assurance...
en: jobleads.mx - hace 3 días
Price Shoes México - Todo Ciudad de México, Ciudad de México
Jefe de help desk Misión del puesto:Coordinar la recuperación de la cartera de cuentas de mora temprana de acuerdo a las necesidades de recuperación de cada tienda para lograr el saneamiento de la cartera...
en: trabajos.mx (+1 fuente) - hace 11 días
NSC Global - Ciudad de México, Mexico
Prioritize and schedule problems. Escalate problems (when required) to the appropriately experienced technician Adhering to documented policies, procedures and processes for nsc that are specific to the...
en: jobleads.mx (+1 fuente) - hace 5 días
Connectingology - Mexico City, Federal District, mx
Provides timely and accurate notification to other IT staff members of tickets being passed to them for resolution. Escalates reports of chronic or unresolved problems to the appropriate team lead or manager...
en: mx.talent.com - hace 9 días
Teva Pharmaceuticals - Mexico City, Federal District, mx
How you’ll spend your day People and Team Management Lead, Coach & mentor a team consisting of Agents & Subject Matter Expert(s) Provide monthly feedback on performance to team members Provide feedback...
en: mx.talent.com - hace 11 días
Ciudad de México, Mexico
Being digital first doesn’t mean we’re digital only. In this role, our hybrid experience is designed at the team level to give you a rich onsite experience packed with connection, collaboration, learning...
en: jobleads.mx - hace 7 días
Zendesk - Ciudad de México, Mexico
Being digital first doesn’t mean we’re digital only. In this role, our hybrid experience is designed at the team level to give you a rich onsite experience packed with connection, collaboration, learning...
en: jobleads.mx (+1 fuente) - hace 8 días
Grupo Autocom - Miguel Hidalgo, Ciudad de México DF, MX
Proporcionar asistencia remota a los usuarios a través de herramientas de soporte remoto, identificando y solucionando problemas de manera eficiente. Redes: Comprender los conceptos básicos de redes, como...
en: pandape.com - Hace más de 30 días
Activa alertas para: Trabajos de Help Desk en Distrito Federal
Sponsored Ads by Indeed